Mitä jos liittyisit joukkoomme

3.6.2022

KEITÄ OLEMME

Tuusulanjärven Reuma ry on vammaisjärjestö, jonka kattojärjestönä toimii Suomen Reumaliitto ry. Kannustamme jäseniämme reumasairauksien tai muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien kohdatessa kokonaisvaltaiseen toimintakyvyn ylläpitämiseen arjessa. Joukkoomme voi liittyä jäseneksi myös, vaikkei olisikaan reumadiagnoosia, läheinen, omainen. Meitä on noin 420.

MEILLÄ

liikutaan, retkeillään, kahvitellaan, poristaan. Joskus juhlitaankin. Liikuntaryhmiämme ovat mm. allasjumpat, tuolijumpat, tuolijooga, asahi, boccia, keilaus. Myös kerhot Tuusulassa ja Järvenpäässä, kirjoittajaryhmä, porinapiiri ja miesten kerho kokoontuu aktiivisesti. Retkeilemme ja käymme teattereissa porukalla. Vertaisryhmissä tapaa muita vertaisia, saa tukea ja voimia arkeen. Ajamme koko jäsenistömme oikeuksia saada hyvää hoitoa.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠LIITTYMINEN ON HELPPOA

Liittyminen tapahtuu joko sähköisesti Reumaliiton kautta tai soittamalla yhdistykseemme p. 0440 774505. Maanantain ja keskiviikon kerhoissa jaetaan myös paperisia liittymislomakkeita. Jäsenmaksu on 20€/vuosi. Reumaliitto lähettää jäsenyydestä laskun suoraan ilmoittamaasi postiosoitteeseen tai sähköpostiosoitteeseen, jos olet ilmoittanut sen toimitusmuodoksi.