Vertaisryhmät keväällä 2024

Vertaisryhmiin voivat hakeutua myös ei jäsenet tai muilta paikkakunnilta tulevat (kuin Järvenpää tai Tuusula). Yhteyshenkilöt kertovat mielellään lisää, kts. alla. Keskustelut vertaisryhmissä ovat luottamuksellisia.
Ryhmiin ei voi tulla, jos on vähäisiäkin flunssan oireita.

Reumataudit | Reumaliitto
Vertaisnurkka: Reumasairaus ja työelämä | Reumaliitto

FIBROMYALGIARYHMÄ FIINIT FIBROT

Vertaisryhmä lopettaa live-tapaamiset ohjaajan puutteen vuoksi, joten kaikki kevään tapaamiset Toimintakeskuksessa torstaisin peruuntuu. Jatkamme WhatsApp-ryhmässä ja Instagramissa FiinitFibrot. WhatsApp-ryhmään pääsee yksityisviestillä Kati Laukkanen p. 0500 507 371, sähköposti: tuusulanjarven.fibrot(at)gmail.com

Kati Laukkasen terveiset:
Vaikka ryhmä loppuu, elämän ei tarvitse olla yksin vastuksissa tarpomista, vaan tukea saa mm.
Suomen Reumaliiton Fibromyalgiaa sairastavien avoimissa vertaistukitapaamisissa tiistaisin,( kts. Verkossa Reumaklubilla).  Tietoa ja vertaistukea saa myös mm. Fibromyalgiayhdistys ry:stä ja Tuusulanjärven Reuma ry:stä.

Toimintakeskus, Järvenpää, kevään 2024 peruuntuvat  tapaamiset 21.3., 25.4. ja 23.5.

NIVELRIKKORYHMÄ

Vertaisryhmä nivelrikkoa sairastaville ja se on avoin kaikille. Kokoontumisten ohjelma suunnitellaan yhdessä ryhmäläisten kesken. Etukäteen ei tarvitse ilmoittautua.

Torstaisin klo 17.00 - 19.00
Toimintakeskus, ryhmätila 1, Myllytie 11, Järvenpää ( Pääovi suljetaan klo 15.30. Sen jälkeen kulku sisäpihan kautta C-ovi.)
pvm:t: 1.2., 7.3., 4.4., 2.5.

Keskiviikkona klo 17.00 - 19.00
Aunela, Jääkärinpolku 1, Tuusula
pvm: 21.2.

Vetäjinä Leila Rajalakso ja Heidi Vatka.

Tiedustelut
Heidi Vatka
heidi.harrastaa(at) gmail.com.

POLYMYALGIARYHMÄ

Tiistaisin klo 13.00 -15.00
Toimintakeskus, Myllytie 11, Järvenpää
16.1. Ryhmätila 1, 13.2. Ryhmätila 2, 12.3. Ryhmätila 2, 9.4. Olohuone, 7.5. Kulmakabinetti.
Tiedustelut
Holvitie Pirkko
pirkko.holvitie@gmail.com.

REUMARYHMÄ

Reumaryhmä on vertaistukiryhmä nivelreumaa ja selkärankareumaa sairastaville ja se on avoin kaikille. Ryhmä kokoontuu tiistaisin nyt keväällä. Mukaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja osallistua voi myös ei jäsenet tai muilta paikkakunnilta tulevat (kuin Järvenpää tai Tuusula).

Riitta Selenius, p. 041 462 4862.

Toimintakeskus, Myllytie 11, Järvenpää
(Pääovi suljetaan klo 15.30. Sen jälkeen kulku sisäpihan kautta C-ovi.)

ti 20.2. klo 13 -15 Kulmakabinetti
ti 16.4. klo 13 -15 Kulmakabinetti
HUOM! ti 19.3. siirtyy pidettäväksi ti 26.3. klo 17.30 -19.30.
ti 14.5. klo 17.30 -19.30 Kulmakabinetti.

• Reumaliiton järjestövakuutus jäsenille (kts. IF-tiedote) Suomen Reumaliitto ja liiton jäsenyhdistykset sekä toimintaan osallistuvat ovat vakuutettuja järjestön säännöllisesti järjestämissä ja valvomissa järjestötehtävissä ja -tilaisuuksissa; esimerkiksi järjestön järjestämillä matkoilla, toimintaryhmissä, tilaisuuksissa sekä harraste -ja liikuntatapahtumissa. Vakuutusasioita Reumaliitossa hoitaa Anni Pyy p. 050 548 6421