Tuusulanjärven Reuma ry

postiosoite: Päiväpolku 24
04410 JÄRVENPÄÄ
tuusulanjarvenreuma (at) gmail.com

Tuusulanjärven Reuma ry toimii Suomen Reumaliitto ry:n jäsenyhdistyksenä. Yhdistyksemme jäsenmäärä on noin 455 jäsentä. Jäsenmaksumme on 25€/vuosi, johon sisältyy neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Reuma-lehti ja Reumaliiton edut henkilöjäsenille sekä yhdistyksen Jäsentiedote kahdesti vuodessa.

Tuusulanjärven Reuma ry toimii arvojensa mukaisesti jäsenlähtöisesti. Huomioimme oikeudenmukaisuuden, suvaitsevaisuuden, inhimillisyyden ja tasavertaisuuden toiminnassamme. Yhteisöllisyys ja hyvä elämä kuuluvat myös tavoitteisiimme.

Toimintaamme ovat mm.

kerhot, Sanasiepot -ryhmä, diagnoosi-kohtaiset ryhmät (fibromyalgia, polymyalgia, reumaryhmä, nivelrikko), monipuolinen liikuntatarjonta (allasjumppa, asahi, boccia, tuolijooga, tuolijumppa, keilaus, kuntosali, padel), tukitoimintaa (vertaistukea, vapaaehtoistyötä, oikeuksien valvontaa, sosiaalista yhdessäoloa), luentoja ja retkiä.

Yhteystietojen muutokset

Osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen muutokset ilmoitetaan suoraan Katille, kts. alla yhteystiedot. Tai: päivitä tietosi oma.reumaliitto.fi -jäsenpalvelussa.
Tiedustelut
Kati Laukkanen
tuusulanjarvenreuma.jasenasiat(at)gmail.com

Kanttiiniraha
Yhdistys maksaa ns. kanttiinirahaa 30€ reumasairauden vuoksi sairaalassa yli vuorokauden olleille jäsenilleen kerran vuodessa.
Tiedustelut
rahastonhoitaja Varpu Roth

Adressit
Yhdistys myy omalla logolla painettuja suruadresseja, hintaan 11€ / kpl, viite 20608. Niitä voi ostaa kerhoissa tai tilaamalla Liisa Kanniselta, p. 040 034 2029.

Arpajaisvoittoja
Otetaan vastaan vuoden ympäri.