Tuusulanjärven Reuma ry

04410 JÄRVENPÄÄ
tuusulanjarvenreuma(at)gmail.com

Haluaisitko liittyä jäseneksi?
Liittyminen tapahtuu sähköisesti Reumaliiton kautta tai soittamalla yhdistykseemme p. 0440 774505 Kati Laukkaselle. Maanantain ja keskiviikon kerhoissa jaetaan myös paperisia liittymislomakkeita. Jäsenmaksu on 25€/vuosi. Reumaliitto lähettää jäsenyydestä laskun suoraan ilmoittamaasi postiosoitteeseen tai sähköpostiosoitteeseen, jos olet ilmoittanut sen toimitusmuodoksi.

Yhdistyksen Jäsenasiat
Osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen muutokset ilmoitetaan Katille!

Kati Laukkanen
tuusulanjarvenreuma(at)gmail.com

Yhdistyksen tarkoitus
on työskennellä reumasairauksista ja muista tuki- ja liikuntaelinsairauksista kärsivien hoidon ja kuntoutuksen edistämiseksi.

Järvenpään Reumayhdistys r.y. ja Tuusulan Reuma ja Tules ry ovat yhdistyneet vuoden 2017 alusta ja toimii nyt nimellä Tuusulanjärven Reuma ry. Järjestämme erilaisia luentotilaisuuksia, kerhotapaamisia, liikuntaryhmiä, mm. allasjumpparyhmiä, asahiryhmiä, bocciaa, keilausta, tuolijoogaa, tuolijumppaa, padelia ja ulkopelejä kesällä. Harrasteryhmänä on kirjoittajat Sanasiepot. Vertaisryhmät Nivelrikko-, Fibromyalgia-, Reumaryhmä ja Polymyalgiaryhmä ovat avoimia kaikille, myös ei jäsenille. Lisäksi järjestämme teatteri- ja kulttuurimatkoja ja kaikkea mahdollista reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien ehkäisemiseksi ja terveyden edistämiseksi.

Suomen Reumaliiton jäsenedut

Reuma-lehti neljä kertaa vuodessa sekä järjestövakuutus, joka on voimassa kaikissa yhdistyksen järjestämissä ja valvomissa, säännöllisesti kokoontuvissa tilaisuuksissa ja liikuntatapahtumissa. Vakuutuksessa ei ole yläikärajaa. Se kattaa yhdistyksen jäsenet, toimihenkilöt ja vapaaehtoiset. Lisää jäsenetuja löydät osoitteessa www.reumaliitto.fi. Vakuutusasioita liitossa hoitaa Anni Pyy p. 050 548 6421.

Reumaliiton järjestövakuutus jäsenille (kts. IF-tiedote)

Suomen Reumaliitto ja liiton jäsenyhdistykset sekä toimintaan osallistuvat ovat vakuutettuja järjestön säännöllisesti järjestämissä ja valvomissa järjestötehtävissä ja -tilaisuuksissa; esimerkiksi järjestön järjestämillä matkoilla, toimintaryhmissä, tilaisuuksissa sekä harraste -ja liikuntatapahtumissa.