Postiosoite:

tuusulanjarvenreuma.reumaliitto.fi
tuusulanjarvenreuma@gmail.com

Yhdistyksen Jäsenasiat
Osoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen muutokset ilmoitetaan jäsenrekisterin hoitajalle.

Kati Laukkanen
tuusulanjarvenreuma.jasenasiat@gmail.com

Liittyminen jäseneksi
Liittyminen tapahtuu sähköisesti Reumaliiton kautta tai soittamalla yhdistykseemme p. 0440 774505. Maanantain ja keskiviikon kerhoissa jaetaan myös paperisia liittymislomakkeita. Jäsenmaksu on 20€/vuosi. Reumaliitto lähettää jäsenyydestä laskun suoraan ilmoittamaasi postiosoitteeseen

Yhdistyksen tarkoitus
on työskennellä reumasairauksista ja muista tuki- ja liikuntaelinsairauksista kärsivien hoidon ja kuntoutuksen edistämiseksi.

Järvenpään Reumayhdistys r.y. ja Tuusulan Reuma ja Tules ry ovat yhdistyneet vuoden 2017 alusta ja toimii nyt nimellä Tuusulanjärven Reuma ry. Järjestämme erilaisia luentotilaisuuksia, kerhotapaamisia, liikuntaryhmiä, mm. useita allasjumpparyhmiä, asahiryhmä, boccia, keilausta, tuolijoogaa, tuolijumppaa, geokätköilyä ja ulkopelejä kesällä. Miestenryhmä/keilaus, käsityökerho Kässärit, Porinapiiri, Luovan kirjoittamisen piiri, Fibromyalgia-ryhmä, Reumaryhmä ja Polymyalgiaryhmä. Lisäksi järjestämme teatteri- ja kulttuurimatkoja ja kaikkea mahdollista reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien ehkäisemiseksi ja terveyden edistämiseksi.