Korona-päivitys kokoontumisiin

21.1.2022

Kevään 2022 jäsentiedote Reumaliitosta postitetaan jäsenille 17.1. jälk. Ryhmät alkavat heti kun se on koronarajoitteiden puolesta mahdollista.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto on tehnyt 21.1.2022 päätöksen, jolla Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin alueella voimassa olevaa liikunta- ja virkistystilojen sulkumääräystä jatketaan 7.2.2022 asti.

Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin alueella on voimassa myös Etelä-Suomen aluehallintoviraston päätös, jonka mukaan henkilömäärästä riippumatta kaikki sisätiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset on kielletty. Päätös on voimassa 31.1.2022 asti. Ulkotiloissa järjestettävien tilaisuuksien henkilömäärää ei ole rajoitettu aluehallintoviraston päätöksellä. Kokoontumisrajoitusten jatkoa arvioidaan ensi viikolla alueellisessa koronakoordinaatioryhmässä ja päätös annettaisiin todennäköisesti ensi viikon perjantaina 28.1.2022. Aluehallintovirasto tiedottaa päätöksestä erikseen.