Jäsenlaskutus ja jäsentiedote 2022

28.12.2021

Reumaliitto hoitaa yhdistyksemme jäsenmaksujen laskutuksen 2022 samaan tapaan kuin menneenä vuonna 2021 ja lähettää laskun postitse tai sähköpostilla* suoraan yhdistyksemme jäsenille, jotka laskun saatuaan maksavat Jäsenmaksun 20e käyttäen vain laskussa olevaa tilinumeroa ja viitettä. Perheessä jokainen jäsenmaksulasku maksetaan erikseen laskussa olevaa viitenumeroa käyttäen.

Jäsenlaskun liitteenä saat myös paperisena tai email-liitteenä Tuusulanjärven Reuma ry:n kevään 2022 jäsentiedotteen. Saat sen samaan aikaan laskun kanssa eli tammikuun 17. päivän jälkeen. Ota tiedote talteen. Ajantasaista tietoa löytyy myös näiltä kotisivuiltamme. Seuraa meitä täälläkin!

* Lasku ja tiedote tulevat sähköpostiin, mikäli jäsentiedoissa on sähköpostiosoite, eikä ole erikseen valittu paperilaskua. Laskut lähetetään osoitteesta no-reply@ reumaliitto.fi ja ne voivat siksi mennä myös roskapostiin. Jos jäsenlasku ja - tiedote eivät ole tullut tammikuun loppuun mennessä, ota yhteys Katiin, yhdistyksen puhelinnumero ja tuusulanjarvenreuma.jasenasiat@gmail.com.