Kesää juhlittiin Mäntymäessä la 23.5.
23.5.2026
ALKAVAA KESÄÄ JUHLITTIIN RIEMUKKAASTI MÄNTYMÄESSÄ LAUANTAINA 23.5.26.
Heidi toivotti juhlaväen tervetulleeksi. Itämainen tanssiryhmä Aisha viihdytti yleisöä, jonka jälkeen nautittiin maukkaat kakkukahvit. Lopuksi Aisha tanssitti vielä juhlaväkeä. Tietysti kesäjuhla päätettiin suvivirteen. Kiitos teille vapaaehtoiset, kun hoiditte ja loihditte juhlan!
Hyvää kesää kaikille yhdistysläisille! Syksyllä taas "uudet kujeet"!
Kuvat: Sirkka J







